Strokeplay Kampioenschap 2026 afgelast
Het was geen eenvoudig besluit, maar de geplande strokeplaykampioenschappen van dit weekend gaan niet door
Vrijdagmiddag werd code rood verlengd tot zaterdag avond en werd iedereen geadviseerd niet méér in de buitenlucht te doen dan strikt noodzakelijk.
Na overleg met het MT heeft de wedstrijdcommissie daarom besloten het Kampioenschap voor komend weekend te annuleren.
De Weco gaat op zoek naar een alternatieve datum en hoopt daar over enkele dagen op terug te komen.
Jammer, maar gezondheid gaat boven alles.
Namens de wedstrijdcommissie
Theo Lankhorst, Lily de Jong en Annemieke Koolen


