Nieuwe ledenpassen
Goed nieuws. Deze week schakelen we over op nieuwe ledenpassen met meer en verbeterde functionaliteiten. We leggen u uit wat er gaat veranderen en hoe we voor een zo soepel mogelijke overgang gaan zorgen.
Waarom veranderen?
Onze huidige ledenpassen gaan voor de meesten van u alweer een hele tijd mee. Technisch lopen we daarbij tegen een aantal beperkingen aan. De nieuwe passen hebben betere NFC chips waarmee we u beter van dienst kunnen zijn. Ook zijn ze voorbereid op extra faciliteiten in de toekomst.
Hoe gaat de omzetting in zijn werk?
We zijn gestart met de uitgifte van de nieuwe ledenpassen. Met uw oude pas kunt u niet meer inloggen, geen bestellingen afrekenen en geen ballen kopen op de driving range. U kunt uw oude pas aan de balie inleveren en krijgt de nieuwe pas direct gebruiksklaar mee.
Op heel veel passen staat een gebruikers-tegoed. Dat is ook de reden waarom u alleen een pas kunt ruilen als u de oude pas inlevert. Dat is ter bescherming van uw en onze tegoeden. We gaan ervan uit dat u hier begrip voor heeft.
Ik heb mijn nieuwe pas. En nu?
U gebruikt uw pas zoals u dat tot nu gewend bent. Er komen nieuwe faciliteiten. Daarover later meer. Een belangrijk verschil is dat we in de horeca werken met bestelterminals. We kunnen uw bestelling dan via uw pas sneller en foutloos verwerken.
Er komen extra gebruiksmogelijkheden voor de nieuwe passen. We informeren u daar binnenkort over. Eerst gaan we zorgen voor een zo soepel mogelijke overgang.
Heeft u vragen?
Heeft u vragen over de omzetting of het gebruik van de passen? Dan horen we dat graag.