Gebruik van de ledenpas
Op Het Woold hebben alle leden, Vrienden van het Woold met rittenkaart & cursisten met maandkaart een speciale ledenpas, voorzien van pasfoto en lidcode. Deze pas is uw bewijs van het type lidmaatschap/speelrecht.
Ledensaldo
Daarnaast zijn deze passen te gebruiken in de horeca en op de driving range. U kunt op uw pas ledensaldo storten, wat u kunt gebruiken bij bestedingen op het terras, in het restaurant of om ballen te tappen op de driving range. Hierbij krijgt u korting op driving range ballen.
Ledensaldo opwaarderen
Saldo opwaarderen kan bij de kassa’s in het clubhuis, maar ook online via uw PC, tablet of smartphone in het Golfdashboard. Ons Businesslid MyDealz heeft een koppeling gemaakt waarmee u niet alleen uw saldo zelf kunt opwaarderen, maar ook uw bestelhistorie kunt inzien.
U handelt daarbij als volgt:
- Ga met uw smartphone of tablet naar de volgende link: https://hetwoold.golfdashboard.com/
- Kies vervolgens de “Wallet” tegel op de homepage. Uw “wallet” is ook te bereiken via het menu.
Na het kiezen van de Wallet zijn er meerdere opties.
Wilt u opwaarderen? Klik dan op de donkergroene knop “+ Opwaarderen” en kies het bedrag dat u wilt storten:
De minimale opwaardering online bedraagt € 20,- zodat u geen transactiekosten hoef te betalen
Wilt u een ander bedrag storten dan de drie genoemde bedragen? Klik dan op “Anders” en voer een bedrag in. Afhankelijk van uw schermgrootte zult u wel of niet even naar onder moeten scrollen om het bedrag in te kunnen voeren:
Let op: zoals voorheen ontvangt u niet meer zoals voorheen een bevestigingsmail van uw storting! Uw storting is na verwerking terug te vinden in het betaaloverzicht. Dit vindt u via de knop “transacties” binnen de Wallet:
Ook goed om te weten: in dit betaaloverzicht worden er enkel transacties getoond die met uw saldo zijn voldaan. Heeft u een keer gepind, contant of met een cadeaubon betaald? Dan komt deze rekening niet terug in dit overzicht.
Wij wensen u veel plezier met het inregelen van de nieuwe app. Mocht u daarbij tegen problemen aanlopen, meld dat dan bij de receptie.